MENTORSKA
OBUKA |
Moderno doba je doprinelo masovnosti i depersonalizaciji u procesima poslovanja. Danas se radi sa brojevima, statistikom i procentima. Međutim, zanemarivanje ličnog odnosa i uniformnost u pristupu klijentima praktično je sigurna karta za neuspeh, naročito u prodajnom procesu. Upravo zato je vođenje klijenata prošle godine bila najtraženija poslovna veština u Evropskoj Uniji.
Ova obuka nije namenjena samo ljudima koji rade direktnu prodaju, već svima koji dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima, bez obzira da li su zaduženi za odnose sa klijentima ili započinju svoj biznis.
Nakon pohađanja ove obuke bićete u stanju da sagledate važnost adekvatnog prilagođavanja komunikacije i prepoznate nove načine pristupa klijentima i njihovim potrebama, a sve u cilju postizanja boljih rezultata i kvalitetnijeg poslovanja. Savladajte jednu od najvažnijih poslovnih veština!
|
|
Vođenje klijenta |
|
|
|
Formular za prijavu
Organizator:
Metodologija predavanja:
Predavači: |
Vreme i mesto održavanja: Utorak, 30. mart 2010. od 11 do 17 časova Trening centar
Zaposlenje Org
Kotizacija: Kotizacija za obuku iznosi 9.780,00 dinara. Svakom polazniku obezbeđena je literatura, ručak i osveženje u prijatnom ambijentu. U slučaju prijave više polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust. |
Polaznici dobijaju
sertifikat o odslušanom seminaru
Prijave
se vrše putem telefona 011/2180696 ili 065/2180696 (od 10-17h)
Mesto će biti zagarantovano tek po uplati kotizacije
http://www.zaposlenje.org/seminari.php