MENTORSKA OBUKA „PROCENA USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH U MEDICINSKOM I FARMACEUTSKOM SEKTORU“ |
Cilj obuke: Predstavljanje primenjivih metoda za merenja učinka i modela zarada zaposlenih. Analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih u firmama koje se bave poslovima vezanim za medicinu i farmaciju. Prikaz većeg broja praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovodi njihova primena.
Kome je namenjen: Zaposlenima u klinikama, bolnicama, domovima zdravlja, laboratorijama, farmaceutskim kompanijama, apotekama, ordinacijama, zdravstvenim i wellness centrima, svim firmama i organizacijama u kojima radi medicinsko osoblje. Zaposlenima na pozicijama u ljudskim resursima i kontroli kvaliteta, vlasnicima, direktorima i upravljačkoj strukturi.
Grupe poslova na koje se obraća posebna pažnja: Stručno osoblje (farmaceuti, lekari, medicinske sestre i tehničari), upravljačke pozicije, nemedicinsko osoblje i opšti poslovi.
Šta polaznici dobijaju: Dobru osnovu za započinjanje procesa izrade i uvođenja sistema. Kroz praktične modele, ali i prenošenje iskustava stečenih na izradi sistema kod nas i u inostranstvu, ukazaćemo na prednosti korišćenja različitih modela u zavisnosti od pozicije. Polaznici dobijaju i detaljno urađene modele platnih struktura i sistem za merenje učinka u excel formatu.
Obuka koja će Vam pomoći da povećate kvalitet i efikasnost!
|
Modeli zarada i učinak zaposlenih Analiza: Metode ocenjivanja i rangiranja |
|
|
Procena uspešnosti
Detaljna analiza formulara za
ocenjivanje Metoda kritičnih incidenata Razvoj kompetencija |
Česta pitanja polaznika
Da li ću moći da dobijem odgovore na pitanja koje me interesuju? Da. Rad je veoma interaktivan i predavač veliku pažnju posvećuje upravo diskusiji na primerima koje polaznici daju i pitanjima koja postave.
Zašto je važno meriti učinak u medicinskom i farmaceutskom sektoru? Ukratko, merenje učinka smanjuje broj grešaka. Osnovni cilj merenja učinka u ovom sektoru je podizanje kvaliteta rada, kroz povećanje kompetencija i pouzdanosti zaposlenih. Metode koje se koriste pomažu da se identifikuju oblasti u kojima je potrebno poboljšanje rada i kompetencija osoblja. Takođe, svim zaposlenima je jasnije šta su ciljevi i tome prilagođavaju svoj rad. Pored povećanja produktivnosti i smanjenja troškova, prisutno je i povećanje discipline zaposlenih, pa je korist višestruka.
Da li je obuka prilagođena manjim ili velikim organizacijama? Obuka je prilagođena učinku i zaradama zaposlenih u medicinskom i farmaceutskom sektoru, bez obzira da li se radi o manjoj ili većoj organizaciji. Predavač ima iskustvo u radom sa organizacijama različitih veličina. Zato je obuku osmislio tako da znanje mogu primeniti svi, a primeri koje se navode su raznovrsni. Zbog rada u izuzetno maloj grupi (do 5 polaznika), predavač ima mogućnost da primere dodatno prilagodi samoj grupi.
Koja prethodna znanja moram da imam? Dovoljno je opšte razumevanje poslovnih procesa, a rad u grupi od samo 5 polaznika daje mogućnost predavaču da pruži sva potrebna objašnjenja, ako za tim ima potrebe.
|
Termin je popunjen
Informacije o novom terminu možete dobiti na seminari@obuke.rs ili
na brojeve telefona 011/2180696 ili 065/2180696
Metodologija predavanja: Interaktivna
mentorska obuka. Predavač: |
Organizator:
Vreme i mesto održavanja: 14. - 16. maj 2014. od 11 do 17 časova Dubrovačka 16, Beograd
Kotizacija:
|
Prijave
se vrše i putem telefona
011/2180696 ili 065/2180696 (radnim danom od 10-17h)
Kontakt osoba: Sonja Kostadinović, e-mail: seminari@zaposlenje.org
Mesto će biti
zagarantovano tek po uplati kotizacije
http://www.zaposlenje.org/seminari.php i http://www.obuke.rs/