MENTORSKA OBUKA |
Cilj seminara: Predstavljanje primenjivih metoda za merenja učinka i modela zarada zaposlenih. Analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih u sektorima prodaje i maloprodaje. Prikaz velikog broja praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovode.
Kome je namenjena: Direktorima prodaje, zaposlenima na pozicijama u
ljudskim resursima, šefovima prodajnih timova, šefovima maloprodajnih
objekata, menadžerima prodaje koji imaju podređene, vlasnicima i
direktorima. Obuku preporučujemo svima koji vode prodajni tim.
Obuka koja će Vam pomoći da poboljšate i svoje rezultate!
|
Modeli zarada zaposlenih u prodaji
Mogući kriterijumi i predmeti ocenjivanja Proces procene rezultata |
|
Procena uspešnosti i izrada sistema
Detaljna analiza formulara za
ocenjivanje |
Česta pitanja polaznika
Da li ću moći da dobijem odgovore na pitanja koje me interesuju? Da. Rad je veoma interaktivan i predavač veliku pažnju posvećuje upravo diskusiji na primerima koje polaznici daju i pitanjima koja postave.
Da li je obuka prilagođena malim ili velikim firmama? Obuka je prilagođena učinku zaposlenih u prodaji, bez obzira da li se radi o manjoj ili većoj firmi. Predavač ima iskustvo u radom sa firmama različitih veličina, koje broje od svega nekoliko ljudi, preko malih i srednjih preduzeća, do sistema sa više desetina hiljada zaposlenih. Zato je obuku osmislio tako da znanje mogu primeniti svi, a primeri koje se navode su raznovrsni. Zbog rada u izuzetno maloj grupi (do 5 polaznika), predavač ima mogućnost da primere dodatno prilagodi samoj grupi.
U prodaji je jednostavno proceniti uspešnost, zar ne? Pozicije u prodaji spadaju među kompleksnije za procenu uspešnosti, što se posebno vidi kod povezivanja učinka i zarada. Zato dobijate pregled više od dvadeset različitih pokazatelja uspešnosti u prodaji, kao i koje pozitivne i negativne efekte možete očekivati od primene svakog od njih.
Kakve su koristi od uvođenja sistema za merenje učinka zaposlenih u prodaji? Koristi koje proističu iz uvođenja sistema nisu samo finansijske već i organizacione. Takođe, zaposlenima je jasnije šta su ciljevi prodaje i tome prilagođavaju svoj rad. Pored povećanja prodaje, obično je prisutno i smanjenje troškova i povećanje discipline zaposlenih, pa je korist višestruka.
Koja prethodna znanja moram da imam? Dovoljno je opšte razumevanje poslovnih procesa, a rad u grupi od samo 5 polaznika daje mogućnost predavaču da pruži sva potrebna objašnjenja, ako za tim ima potrebe. |
Termin je popunjen
Informacije o novom terminu možete dobiti na seminari@obuke.rs ili
na brojeve telefona 011/2180696 ili 065/2180696
Metodologija predavanja: Interaktivna mentorska
obuka.
Predavač: |
Organizator:
Vreme i mesto održavanja: 14. - 16. maj 2014. od 11 do 17 časova Trening centar Zaposlenje Org Dubrovačka 16, Beograd
Kotizacija:
|
Prijave
se vrše i putem telefona
011/2180696 ili 065/2180696 (radnim danom od 10-17h)
Kontakt osoba: Sonja Kostadinović, e-mail: seminari@zaposlenje.org
Mesto će biti
zagarantovano tek po uplati kotizacije
http://www.zaposlenje.org/seminari.php i http://www.obuke.rs/